Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, куплений у наявності в інтернет магазині за наступних умов.
 

Щоб скористатися правом на обмін/повернення товару, магазину необхідно надати докази:

  • того, що виріб не було в експлуатації, 
  • відсутні зовнішні пошкодження (подряпини, потерто),
  • Товар, у котрого є чек,
  • заводська упаковка не пошкоджена, збережено фабричні ярлики, наклейки;
  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • товар не використовувався, не піддавався збиранню (монтажу);
  • наявність розрахункового документа.

Ми компенсуємо всю суму, окрім витрат на доставку.
Здійснюється процедура за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете обрати самостійно: Нова пошта, Укрпошта, Делівері.
Повернення здійснюється за рахунок покупця, у разі обміну за гарантійними зобов'язаннями – за рахунок інтернет-магазину mixhome.com.ua

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  • Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  • Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  • Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нова пошта, Укрпошта, Делівері так само за фізичною адресою - 35001, Україна, м. Костопіль вул. Островського 25а


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нова пошта, Укрпошта, Делівері, Автолюкс.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нова пошта, Укрпошта, Делівері.

Поверненню не підлягають такі товари:

  • матраци
  • постільна білизна, подушки, ковдри
  • замовні меблі (НЕ В НАЯВНОСТІ), які виготовлялися під індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів і т.д.
  • тканини.

ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)


Гарантія


На всі товари, які представлені в інтернет-магазині mixhome.com.ua надається гарантія. Для того, щоб здійснити гарантійне обслуговування товару, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу.
Інтернет – магазин співпрацює з рядом виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється.
Гарантом виконання зобов'язань є інтернет-магазин.
   Термін гарантії зазначено у паспорті виробу. Для м'яких меблів – це 12 місяців з дня покупки, і 12 місяців для меблів, які експлуатуються в громадських установах.
   У разі придбання знижених у ціні меблів претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються.
   Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно усунені виробником.
Претензії щодо зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок покупця.

Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:

  • Закінчення гарантійного терміну.
  • Невиконання умов експлуатації.
  • Наявності на виробі механічних пошкоджень.
  • Перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації.
  • Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо).
  • Нанесення шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача.
  • Нанесення шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
  • Наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою.
  • Нанесення виробу шкоди внаслідок внесення змін до його конструкції.
  • Використання виробу у виробничих цілях.


Дефектом меблів не є:

  • Незначна різновідтінковість облицювальних тканин та шкір.
  • Допустима похибка в розмірі м'яких меблів +-5мм
  • Незначні різновідтінки кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
  • Дрібні волосяні тріщини (так званий "ефект розтріскування"), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають при експлуатації меблів у місцях постійної експлуатації.
  • Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою, допускаються.

Претензії на вироби із забрудненістю, що природно виникла в процесі експлуатації виробу, виробником не приймаються.
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)

У момент отримання товару, уважно огляньте цілісність упаковки та самого виробу.
- перевірте упаковку на наявність сколів та потертостей;
- при отриманні товару обов'язково перевіряйте кількість доставлених коробок, вони повинні відповідати кількості заявленій у ТТН;
- перевірте виріб на наявність сколів, потертостей та інших дефектів;
- переконайтеся в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою та елементами кріплення;
- ретельно огляньте скляні деталі.


Відповідно до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії щодо товару виключно до повної передачі його Вам – оглядайте покупку одразу, у присутності експедитора.
Вдалого дня та приємних покупок!