Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, куплений у наявності в інтернет магазині за наступних умов.
Щоб скористатися правом на обмін/повернення товару, магазину необхідно надати докази:
- того, що виріб не було в експлуатації,
- відсутні зовнішні пошкодження (подряпини, потерто),
- Товар, у котрого є чек,
- заводська упаковка не пошкоджена, збережено фабричні ярлики, наклейки;
- збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
- товар не використовувався, не піддавався збиранню (монтажу);
- наявність розрахункового документа.
Ми компенсуємо всю суму, окрім витрат на доставку.
Здійснюється процедура за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете обрати самостійно: Нова пошта, Укрпошта, Делівері.
Повернення здійснюється за рахунок покупця, у разі обміну за гарантійними зобов'язаннями – за рахунок інтернет-магазину mixhome.com.ua
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нова пошта, Укрпошта, Делівері так само за фізичною адресою - 35001, Україна, м. Костопіль вул. Островського 25а
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нова пошта, Укрпошта, Делівері, Автолюкс.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нова пошта, Укрпошта, Делівері.
Поверненню не підлягають такі товари:
- матраци
- постільна білизна, подушки, ковдри
- замовні меблі (НЕ В НАЯВНОСТІ), які виготовлялися під індивідуальне замовлення: меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів і т.д.
- тканини.
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)
Гарантія
На всі товари, які представлені в інтернет-магазині mixhome.com.ua надається гарантія. Для того, щоб здійснити гарантійне обслуговування товару, Вам необхідно пред'явити представнику магазину чек про оплату товару, фото заводської етикетки товару або паспорта виробу.
Інтернет – магазин співпрацює з рядом виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється.
Гарантом виконання зобов'язань є інтернет-магазин.
Термін гарантії зазначено у паспорті виробу. Для м'яких меблів – це 12 місяців з дня покупки, і 12 місяців для меблів, які експлуатуються в громадських установах.
У разі придбання знижених у ціні меблів претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються.
Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно усунені виробником.
Претензії щодо зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок покупця.
Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:
- Закінчення гарантійного терміну.
- Невиконання умов експлуатації.
- Наявності на виробі механічних пошкоджень.
- Перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації.
- Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо).
- Нанесення шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача.
- Нанесення шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
- Наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою.
- Нанесення виробу шкоди внаслідок внесення змін до його конструкції.
- Використання виробу у виробничих цілях.
Дефектом меблів не є:
- Незначна різновідтінковість облицювальних тканин та шкір.
- Допустима похибка в розмірі м'яких меблів +-5мм
- Незначні різновідтінки кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Дрібні волосяні тріщини (так званий "ефект розтріскування"), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають при експлуатації меблів у місцях постійної експлуатації.
- Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою, допускаються.
Претензії на вироби із забрудненістю, що природно виникла в процесі експлуатації виробу, виробником не приймаються.
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (www.zakon5.rada.gov.ua)
У момент отримання товару, уважно огляньте цілісність упаковки та самого виробу.
- перевірте упаковку на наявність сколів та потертостей;
- при отриманні товару обов'язково перевіряйте кількість доставлених коробок, вони повинні відповідати кількості заявленій у ТТН;
- перевірте виріб на наявність сколів, потертостей та інших дефектів;
- переконайтеся в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою та елементами кріплення;
- ретельно огляньте скляні деталі.
Відповідно до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії щодо товару виключно до повної передачі його Вам – оглядайте покупку одразу, у присутності експедитора.
Вдалого дня та приємних покупок!